ABForum.be  
Ga terug   ABForum.be > Usenet > Usenet Algemeen
Forum Handleidingen Chat Downloads LinX Radio

Usenet Algemeen Algemeen Usenet Nieuws - Geen vragen !!

Reageren

Onderwerptools Weergave
Oud 09/03/10, 11:42
Timelord's avatar
Timelord Offline Man
ABF Junior+
Nederland

Provider: Telfort
Favoriete Newsreader: Altbinz
Favoriete Newsserver: News2use
Specialiteit: webcoding in php
Okee, dankjewel en sorry sorry sorry voor de overlast.
Met citaat reageren
Oud 31/05/10, 16:40
Dj_delirium's avatar
Dj_delirium Offline Man
ABF Professional
Belgie

Provider: Sinds kort gelukkige Dommelgebruiker :D...
Favoriete Newsreader: Alt.Binz
Specialiteit: alt.binz.....
Ik vind het nochtans heel simpel, usenet was/is volgens mij bedoeld om "materiaal" te delen, kosteloos, en respect hoef je daarom niet uit te drukken in een jaarlijkse bijdrage van pakweg 7.5 €.
En wat kritiek betreft, een vriend van me heeft ook eens opbouwende kritiek gegeven, kreeg meteen zijn boot volgeladen (sic), en kon voorgoed wegblijven, dus laat ik laat dat selecte klubje ook maar voort wat het is.
Terzijde, ik zie het nut niet om pakweg een dvd met 70 programma's te hebben, wanneer je er maar 15 gebruikt, dus de hype lijkt me ook al overdreven.
Just my 2 cents.
Oud 31/05/10, 16:58
Roodbaard Offline Man
ABF Junior
Nederland

Oorspronkelijk geplaatst door Dj_delirium Bekijk bericht
Ik vind het nochtans heel simpel, usenet was/is volgens mij bedoeld om "materiaal" te delen, kosteloos, en respect hoef je daarom niet uit te drukken in een jaarlijkse bijdrage van pakweg 7.5 €.
En wat kritiek betreft, een vriend van me heeft ook eens opbouwende kritiek gegeven, kreeg meteen zijn boot volgeladen (sic), en kon voorgoed wegblijven, dus laat ik laat dat selecte klubje ook maar voort wat het is.
Terzijde, ik zie het nut niet om pakweg een dvd met 70 programma's te hebben, wanneer je er maar 15 gebruikt, dus de hype lijkt me ook al overdreven.
Just my 2 cents.

Je doet je naam eer aan......

750 vips die wel inzien wat er komt kijken bij een usenetforum en daar zitten zelfs Belgen bij. Die vriend van jou, ik denk em te kennen, heb ik niet zo een hoge pet van op, btw, opbouwende kritiek, als dat opbouwend was ben ik benieuwd wat dan afbrekend zou zijn.

Neem er nog maar eentje.....hou je naam in ere, enne, lid worden bij ons, nooit niet dus, al zou je me je vrouw, je kinderen, je huisdieren en je hele vermogen erbij willen geven. Mensen als jij en als je vriend zien wij liever gaan als komen.
Met citaat reageren
Oud 31/05/10, 17:19
Dj_delirium's avatar
Dj_delirium Offline Man
ABF Professional
Belgie

Provider: Sinds kort gelukkige Dommelgebruiker :D...
Favoriete Newsreader: Alt.Binz
Specialiteit: alt.binz.....
Oorspronkelijk geplaatst door Roodbaard Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Dj_delirium Bekijk bericht
Just my 2 cents.

Je doet je naam eer aan......

Dus meteen de scheldtoer op ?

750 vips die wel inzien wat er komt kijken bij een usenetforum en daar zitten zelfs Belgen bij. Die vriend van jou, ik denk em te kennen, heb ik niet zo een hoge pet van op, btw, opbouwende kritiek, als dat opbouwend was ben ik benieuwd wat dan afbrekend zou zijn.

Zeg eens wat komt er allemaal kijken bij een usenetforum ? Je denkt mijn vriend te kennen ? Is hij dan de enige die geband is ?En moest ik nu zeggen dat het er 3 zijn ?

Neem er nog maar eentje.....hou je naam in ere, enne, lid worden bij ons, nooit niet dus, al zou je me je vrouw, je kinderen, je huisdieren en je hele vermogen erbij willen geven. Mensen als jij en als je vriend zien wij liever gaan als komen.

Bedoel ik dus, ik geef mijn mening over het begrip usenet, en op die basis word ik beoordeeld, en veroordeeld.
Btw, er bestaat ook nog zoiets als anoniem surfen, dus iedereen kan lid worden van je bootje, dit compleet terzijde.
Mag ik je toch een behouden vaart wensen ? (Belgische beleefdheid)

Ps, tegenwoordig post men al met "beveiliging" van wachtwoorden, om maar te zeggen.....En dan vraagt men respect, lijkt me meer een eis.
follie (31/05/10), monotoontje (02/06/10), Ro0tWiZ (31/05/10), yamakasi (01/06/10)
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten